Gratis proefdruk

Hoogwaardige afwerking

Zelf online producten ontwerpen

Klachten

Het is heel vervelend als je een klacht hebt. Wij vragen je of je de klacht via e-mail, reguliere post of live chat aan ons wil doorgeven.
Wij zullen u klacht bekijken en proberen een oplossing te vinden en je tevreden te stellen.

Contactgegevens
Tante's Wondertje
Kwikstaart 57
4872 RD Etten-Leur

E info@tanteswondertje.nl

Wij zullen je klacht na ontvangst bekijken en binnen 14 dagen beantwoorden. Als we meer tijd nodig hebben om je klacht op te lossen hoor je van ons. Als je dit niet op prijs stelt, kun je altijd contact opnemen van stichting keurmerk met de afdeling bemiddeling waar Tante’s wondertje bij is aangesloten.

Als er iets niet goed is krijg ik dan mijn geld terug?
Als het door ons geleverd product gebreken laat zien die bij het productieproces zijn ontstaan. Dan kan je je geld terugkrijgen. Als je zelf een fout heeft gemaakt krijgt je het niet vergoed. Maar neem vooral contact op als het product niet voldoen aan de overeenkomst en de vermelde specificaties. Dus niet als de foto niet in de goede resolutie is aangeleverd en als je toch het kaartje anders wilt.

Wij kunnen je een nieuw product sturen of je kunt je geld terug krijgen.
Stuur ons een mailtje met

  1. Een foto van het product.

  2. Stuur de foto naar Tante’s wondertje

  3. Wij bekijken je klacht en nemen contact met op om het op te lossen!

Wij proberen je binnen 48 uur een reactie terug te sturen.

Producten beschadigd ontvangen?
Stuur ons een e-mail. Stuur een foto en omschrijf de beschadiging, dan kunnen wij een melding doen bij DHL of GLS. In deze gevallen sturen we je direct een nieuwe bestelling toe.

Nog niet ontvangen?
Check even of je niet per ongeluk een onjuist adres heeft opgegeven. Anders kan het ook nog zijn dat je bezorging vertraagd is. Klopt het adres en is het over een paar dagen nog niet bezorgd. Schrijf ons.

Mis je nog een paar producten?
Sommige projecten worden apart naar hetzelfde adres verstuurd. Daardoor kan het zijn dat je nog een paar producten mist. Dit komt door productietechnische en logistieke redenen.

Je hebt een eigen verantwoordelijkheid
Hiermee bedoelen we dat je eigen foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geüpload je eigen verantwoordelijkheid heeft dat het van goed kwaliteit is.
Ook het adres en de teksten die je op de kaartjes geschreven hebt zijn je eigen verantwoordelijkheid. Tante’s Wondertje is niet verantwoordelijk voor fouten in deze onderdelen.

Klachten over verzending en bezorging
Klachten over verzending en bezorging hierover informatie vind op de pagina Bezorging

Wij maken gebruik van cookies om de website te optimaliseren en om statistieken te verzamelen en analyseren. Lees meer over ons cookiebeleid